Od 1. do 8. novembra 2022 je v Malagi v Španiji potekalo mednarodno usposabljanje, namenjeno hitremu prepoznavanju družbenih konfliktov in pridobivanju kompetenc, kako te konflikte naslavljati. Udeleženci so pridobili orodja, kako postati aktivni voditelji v civilni družbi in pri tem uporabljati načela nenasilne komunikacije.
Tukaj so vtisi udeleženk, ki sta se usposabljanja udeležili s podporo Centra za mlade Domžale:
“Živjo. Sem Polona in skupaj z Gajo sva se v preteklih dneh udeležili usposabljanje One Step Beyond v Španiji. Usposabljanja v izvedbi Erasmus plusa sem se udeležila prvič in bila sem navdušena. Teden, ki smo ga ustvarjali udeleženci 10 različnih držav je minil, kot bi mignil. Pogovarjali smo se o neagresivnih ali ne verbalnih načinih komunikacije v sodobnem času sveta. Preko interaktivnih iger in delavnic, preko timskega dela in izmenjevanju mnenj, izkušenj in znanj smo tako iz sončne Španije prišli z veliko vtisi in idejami. Prav tako smo morali predstaviti nekaj primerov iz prakse v naši domači državi. Prakse spoštljivega in neverbalnega sporočanja mnenja, protestov ali poskušanj predstavitve drugačnega mnenja, stališča. Vodili so nas trije usposobljeni trenerji, ki so nam gradiva prenašali na zanimive in raznolike načine. Kar intenzivne dneve smo si v večerih popestrili z predstavitvami vseh držav in spoznavanjem vseh barvitih evropskih kultur. Definitivno bom na še kakšno izobraževanje Erasmus plusa z veseljem odšla. V prihodnje se bomo potrudili, da bomo uresničili kakšno idejo o ozaveščanju predebatirale teme do takrat pa srečno in se vidimo kmalu!”
»Sem Gaja in sem se udeležila usposabljanja One step Beyond v Španiji. Trening mi je najbolj ozavestil dejstvo, kako so naši vrednostni sistemi povezani z komunikacijo, ki lahko hitro postane plod nasilja, čeprav se nam to ne zdi na prvo žogo. Zanimivo je bilo slišati kako tematiko doživljajo in kakšne konkretne primere so imeli udeleženci ostalih držav. Všeč mi je bil način treninga, saj so bile aktivnosti inovativne, zanimive in razgibane, kot na primer učenje skozi namizne igre, ki so bile kreirane posebej za to tematiko.«